8 Temmuz 2016 Cuma

Seyahate Tek Çıkın !

 


     Eveet geldik yine çok duyduğum ve insanların büyük ikilemde kaldığı soruna ' Seyahate tek çıkılır mı ?'

    Şu yaşıma kadar tek katıldığım projelerden ve  tek gittiğim gezilerden daha çok zevk aldım. Amacım eğlenmekti ama aynı zamanda da gittiğim yeri tanımak yeni insanlarla tanışmaktı. Çoğu arkadaşım tek kalırım korkusu ile bir çok proje gitmedi ve gitmiyor da. Ama asıl kimseyi tanımayınca herkesi tanıma fırsatın oluyor :)

    Aynı şey şehirler içinde geçerli. Eğer keşfetmeye çıkıyorsan, gittiğin yeri öğrenmek ve kültürünü yaşamak istiyorsan mutlaka oraya tek gitmelisin. İlk defa gittiğin şehirlerin sokaklarını adım adım gezerken sana bir tek iç  sesin eşlik etmeli. Konuşmak çekiyorsa canın tanımadığın birine merhaba demelisin zaten sonrasında konuşacak çok şeyiniz olur.

    O zaman kendinizi de tanıma fırsatı elde edersiniz. Nelerden hoşlanıp nelerden haz etmediğimi  tek çıktığım seyahatlerimde , tek katıldığım projelerimde öğrendim. İyi ve kötü huylarımı ve aslında nasıl biri olduğumu bu sayede daha net görebildim.

    Evet belki çok güzel bir şey keşfettiğimde ailem yada sevdiklerim yanımda değildi yada bir espri yaptığımda o anda onu anlayacak kişilerde yanımda değildi ama o anda yaşadıklarımı da onlarla yaşayamazdım :) Emin olun tek çıktığınızda aslında seyahat boyunca yalnız kalmayacak sürekli büyüyen bir arkadaş grubuna sahip olacaksınız :)

    Tek çıkmak anlatılmaz yaşanır bu yüzden en az bir kez deneyin :)

    Sevgiler.
 





2 yorum:

  1. Sen ilginç birisin.
    Tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Herkesin tektiplileştirilmeye çalışıldığı bu zamanda biraz farklılık iyi olur sanırım :)
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil