3 Temmuz 2016 Pazar

Belçikaya Varış

     Bu yazımda kısaca Belçika'ya geldikten sonra neler yaptığımı anlatacağım.

     Öncelikle Pegasus'tan bilet aldım ve Sabiha Gökçenden Charleroi hava alanına geldim. Burası Belçika'nın başka bir ili. Brüksel diye gösteriyordu ancak yanlış yanıltmasın.

     Charleroi hava alanı gerçekten çok küçük ve çalışanları çok yardımsever . Ayrıca daha ilk dakikadan Türkler birbirini buldu :) Sağolsun Gülbin Hanım ile tanıştım ve bana Güney tren İstasyonuna kadar yardımcı oldu.

    Charleroi'den Brükselin Güneyine giden araçlar vardı bizde ona bindik(15 Euro). Son durak Brüksel Güney tren istasyonuydu. Benim kalacağım yer kuzey istasyonun orada olduğu için  kuzeye geçtim.

    Tren ve metro kartını tekte alabilirsiniz bizim kartlar gibi çok kullanımlık olanlardan da alabilirsiniz. Ben ikincisini tercih ettim (toplamda 18 Euro)

    Birazda tren hatlarından bahsetmek istiyorum. Aşağıda gösterdiğim fotoğrafta metro hattı görünüyor. Karışık duruyor olabilir ama yardım isterseniz ederler. 3 tane istasyon göreceksiniz. Güney , merkez ve kuzey. bu tren hattı çevre illere ve diğer ülkelere gidiyor. Ticket yazan makinelerden bilet temin edebilirsiniz.
     Ayrıca 25 yaşından küçükseniz Go pass bileti satın alın . Daha uygun fiyatlı. Kuzey tren istasyonundan Gent 'e ve Brugge 'a gittim. Diğer yazımda bu iki şehirden bahsedeceğim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder