8 Haziran 2016 Çarşamba

Mezuniyet Balosu Kombinim

Mezuniyet balonuzda hem şık hem göz alıcı olmak istiyorsanız size birkaç  tavsiyem olacak :)
Balo kıyafetimden makyajıma kadar tüm detayları anlatacağım. Küçük detaylara önem vererek finalde istediğiniz sonucu elde edebilirsiniz.
Öncelikle balo kıyafetim olarak üst parçası dantelli etek kısmı balık olan bir kıyafet tercih ettim. Dantel detayları astarsız olduğu için ayrıca astar eklemem gerekti. Kıyafetimi Bursa Setbaşı semtinden aldım. Kıyafet noktasında Bursa bol seçenek sağlıyor.
İkinci olarak eşarbın tesettürlü  bir bayanın giyiminde  en önemli ayrıntı olduğunu düşünüyorum.  Balo da tercih ettiğim eşarp gülsüm modeli dedikleri dikişli bir şal. Kozahandan aldım ancak kapalı çarşıda daha uygun fiyata aynısını bulabilirsiniz. Şal rengimi de siyah tercih ettim. Eteğin yeşili bir şal giysiyi boğabilirdi.
Üçüncü olarak çanta ve ayakkkabı. Ben her zaman büyük çanta kullanan bir insanım balo çantam şık ve çeşitlerine oranla büyük.  Siyah parlak kumaş tercih ettim. Çantamı da İstanbul Sultanahmet semtinden aldım.
Çantama uygun olarak Deichmann dan Siyah kemerli ince topuklu bir topuklu ayakkabı tercih ettim. Ayakkabı son derece rahattı.  Bütün gece hiç oturmadım ve ayakkabıları  değiştirme ihtiyacı hissetmedim.
Son olarak makyaj. Yüz makyajımı Cc kremimi, göz aydınlatıcımı ve pudramı sürdükten sonra allık ile sonlandırdım. Gözlere ağırlık veren bir stil tercih ettim çünkü genel olarak ağır dudak makyajını pek sevmiyorum. Eyeliner çektikten sonra Siyah ve yeşil renk farı karıştırarak göz kapağımı boyadım. Göz kapağıma kuyruk ekleyerek daha büyük göstermeyi amaçladım. Alt göz kapağımında köşelerine siyah far uyguladım ancak göz pınarlarıma ve çevresine beyaz renk far uygulayarak aydınlık bir görüntü elde ettim. Son olarak kırmızı bir parlatıcı ile makyajımı tamamladım. Eklemek isterim ki profesyonel anlamda bir bilgim olmamakla birlikte günü kurtaracak kadar makyaj biliyorum. Bu yüzden doğal olarak yanlış uygulamalar da yapmış olabilirim.
Herşey tamam!  Baloya hazırız!  :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder