15 Ocak 2016 Cuma

Yalova Üniversitesi Uluslararası Proje Kulübü

 
   22 Mart 2013 Yılında kurduğum ve sonrasında hayatımın baş köşesine yerleştirdiğim Kulübüm. Uluslararası Proje Kulübü denildiğinde benim için akan sular durur. Tarifi imkansız benim için. Hedeflerime, hayallerime doğru giderken hep en büyük dayanağım oldu bu kulüp benim. Uluslararası ve yerel projeler yapma vizyonuyla 15 arkadaşımla beraber çıktığım bu yolda hızla gücümüzü arttırarak devam ediyoruz. Yıllar içinde çok kişi geldi gitti kulüpten tabiki. Herkes bir amaçla geliyor buraya. Ben amaçlarımı gerçekleştirdikçe daha iyisini koydum kendime hedef olarak. Daha iyisi için çalıştım.
   Uluslararası proje kulübü ile bu üç yıllık süreçte 50 den fazla proje,etkinlik,seminer ve teknik gezi gerçekleştirdik. Ve bunun yanında toplantılarımız eğlencelerimizde cabası :) Tüm üniversite hayatım kulüp etrafında şekillendi projeden projeye eğitimden eğitime koştum.
   YUIPCLUB sınırsız hayal gücüne hitap eden bir kulüp olduğu için bu kadar başarılı oldu. Yeri geldi kişisel gelişim seminerleri verdirdik, yeri geldi sosyal sorumluluk projeleri yaptık. Kulüp vasıtasıyla bakanlıkları , işletmeleri gezdik üst düzey kişilerle tanışma fırsatı yakaladık. Uluslararası proje kulübü diğer üniversitelerde de eşine az rastlanır bir tarz da çalışmalarına devam etmektedir. Tüm dünyaya açık bir vizyonu vardır , bölüm ayırt etmez. Üniversite öğrencilerinin ders hayatı dışında ki sosyal  hayatı için inanılmaz katkılar sağlar ve bunu en üst düzeye çıkarmak için çabalar.
   Yuipclub'ta şunu yapamazsın dediğiniz hiç bir şey  yoktur. Her alanda faaliyet gösterir ve destekler. Yalova Üniversitesi'nin önemli değerlerinden biridir. Bu üç yıllık süreçte bu kulübü bu seviyeye getirmek için tüm ekip üyeleri yeri gelmiş gecesini gündüzüne katmıştır. Şuanda da öyledir. Yuipclub her pazartesi akşamını projelere ayırır toplantı yapar, her ay en az dört toplantı ve iki etkinlikle geçer. Yuipclub ekibi en çokta bir aile olmayı önemser. Kimin bir mutluluğu yada derdi varsa ortak olunur .
    Yuipclub ta olmak ayrıcalıktır deriz biz her zaman. Öyledir çünkü. Aramıza katılmak isteyen herkese kucak açarız. Tüm iyi niyetimizle aramıza alır dost biliriz :) Herkese hayalinde ki projeyi tasarıyı hayata geçirme şansı veririz. Daha tecrübeli olanlarımız yeni gelen arkadaşlarla birebir ilgilenir yardımcı olur.
    Yuipclub her alanda proje yapmayı prensip haline getirmiştir. Tek alana tıkılıp kalmayız . Bir gün girişimcilik zirvesi düzenler bir gün hayvan barınağını ziyaret ederiz. Hayatın her alanına bir parça dokunuruz :)
    Bu yıl mezun olacağım ve kesinlikle canımı yakan tek şey kulübümden ayrılmak olacak. Kulüp çalışmayı sevdiğim, en üretken olduğum, üniversite hayatıma renk katan birinci
yer. Gönüllü olmayı bana sevdirdiği için daha daha bağlandığım tek yer :) Mezun olsam da kopamam ekip arkadaşlarımın hep yanında olurum ben :)

    İyi ki Yuipclub'tayım:)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder