15 Ocak 2016 Cuma

Küçük Hediyeler Büyük Mutluluklar

          Yalova Üniversitesi Uluslararası Proje Kulübü bünyesinde arkadaşlarımla beraber 08.03.2013-06.05.2013 Tarihleri arasında başlatmış olduğum sosyal sorumluluk projesidir ' Küçük hediyeler büyük mutluluklar'.
           Yürütücülüğünü yaptığım bu proje benim yazıp yürüttüğüm ilk sosyal sorumluluk projesidir de aynı zamanda. Üstünden 3 yıl geçmesine rağmen dün gibi hatırlıyorum tüm heyecanını ve zorluklarını. Her şeyiyle tüm proje sürecini yazacağım buraya :)
            Önce arkadaşlarla yardım kampanyası yapmaya karar vermemizle başladı herşey. Gençlik merkezinin yardımıyla 700. yıl Osmangazi ortaokulunu seçtik proje için. Okula gittik görüştük olumlu cevap aldık. Sonra başladık yardım duyurularına. Zamanla çığ gibi büyüdü. Gelen eşyaları saklayacak yer bulamadık, şehir dışından kargo ile geldi eşyalar. Gazete haberlerimiz yapıldı daha da arttı destekler. Üniversite fakültelerine kurular yerleştirdik. Herkes elinde olanı verdi.
             2 Ay sonunda birçok giysi ve kırtasiye malzemesi toplanmıştı. Okula eşyaları götürdüğümüzde o çocukların heyecanı mutluluğu asla anlatılamazdı asla hiç bir şeye değişmem o an hissettiklerimi. Müdür yardımcısından tutunda herkes çok memnun olmuştu. Ama en güzel hediyemi 1 yıl sonra aldım. 'Gelecek için el ele ' projemiz için 1 yıl sonra yine aynı okula gittiğimde içlerinden bir öğrencinin beni tanıması ve 'Aa sen bize elbise getiren ablasın' demesi ile yaşadığım tarifsiz duyguyu anlatamam. Beni hatırlıyordu , demek ki gerçekten kalbine dokunabildim demek ki gerçekten küçük bir hediyeyle büyük bir mutluluğa vesile oldum dedim içimden. Duygulandım dostlar. Bir cümle ile bambaşka boyutlara geçtim..
               Her zaman söylüyorum yine söyleyeceğim. Gönüllü olmak bu dünyada ki en muhteşem şeylerden en önde geleni. Çünkü verdiği mutluluk paha biçilemez :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder